Služby

Služby pre klientov budú rozdelené na nasledujúce dve skupiny

Reaktívne služby:

  1. reakcia a riešenie incidentov,
  2. podpora pri riešení incidentov
  3. publikácia – varovania a upozornenia,
  4. detekcia a analýza incidentov,
  5. poskytnutie pomoci pri riešení incidentu na mieste,
  6. koordinácia činností pri reakcii na incidenty,
  7. návrh opatrení na prevenciu ďalšieho pokračovania, šírenia a opakovania sa incidentov,
  8. analýza škodlivého softvéru.

Proaktívne služby:

  1. vzdelávanie a budovanie všeobecného povedomia v oblasti informačnej bezpečnosti,
  2. odborné školenia a výcvik,
  3. spolupráca s ostatnými jednotkami CSIRT,
  4. monitorovanie a dokumentovania incidentov a hrozieb v kybernetickom priestore,
  5. prijímanie a zasielanie včasných varovaní o incidentoch,
  6. proaktívne vyhľadávanie zraniteľností (Achilles),
  7. oznámenia o existujúcich zraniteľnostiach,
  8. konzultácie ku konfigurácii a údržba bezpečnostných nástrojov, aplikácií a infraštruktúry,
  9. konzultačná činnosť v oblasti informačnej bezpečnosti,
  10. asistencia pri zakladaní nových jednotiek CSIRT.

Posledná aktualizácia